vrijdag 5 januari 2018

Voor het geluk geboren

Alle feestelijkheden zijn voorbij. De gelukwensslinger hangt nog een paar dagen voor het raam en de gelukwenskaarten gingen 2 januari eindelijk de deur uit. 
Het nieuwe jaar is nu echt begonnen. 2018 staat voor mij voor geluk.
Zo nam ik mij al voor om voortaan 2 uur eerder op te staan en dat voelt goed!



Mazzel kun je hebben. De staatsloterij winnen is mazzel. (Of kwantumfysica ;). Geluk is hard werken en dat ga ik dit jaar doen. Ik ben immers voor het geluk geboren. Jij toch ook?

Maak er een gelukkig weekend van Xx

afb. 15 march - Flow year of tiny pleasures

7 opmerkingen:

  1. 2 uur eerder opstaan als voornemen! Waw! Dat vind ik als langslaper indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig idee! merci voor je ook al zo geweldige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geluk is zeker hard werken! Ik kreeg een envelop vol geluk in de brievenbus en daar was heel wat aan vooraf gegaan. Waarvoor grote dank, schreef zij met een grote glimlach!
    Ik denk ook dat geluk een 'state of mind' is, maar lang niet alles is maakbaar. Zo lang je het maar ziet, ervaart en ernaar handelt. Veel geluk lieve Nicole! Eerder op betekent ook eerder naar bed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zeg, 2 uur eerder opstaan. Ik ga starten om elke dag op hetzelfde tijdstip op te staan, da's ook al een begin. 8 uur is voor mij vroeg genoeg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom in de club van vroege vogels ;-) Vroeg opstaan heeft iets magisch, je kan ietsje langzamer wakker worden en de dag goed beginnen. En goed begonnen is half gewonnen. Dat je hard wilt werken dit jaar... petje af! Zolang het maar voor jezelf is, geef ik je groot gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahaaa, twee uur eerder opstaan ga ik niet doen, maar dat komt omdat ik al een vroege vogel ben. En dus kan ik je zeggen dat het heerlijk is om allerlei dingetjes gedaan te hebben voordat de rest van de wereld echt wakker lijkt te worden :-))
    Nogmaals een dikke dankjewel voor jouw prachtige gelukwensen via de post; een heerlijke en zéér gewaardeerde verrassing!
    Maar eh... niet alleen hard werken he? Geluk is ook stilstaan en genieten xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen